Tags

, , , ,

Smukke hus i vores hovedstad.

Smukke hus i vores hovedstad.


Tidlig op og til træning. Tak for kaffe – som jeg ikke nåede at få – hvor vi gik til den. Jeg glemte overhovedet at pudse næse og da træningen var forbi, var min forkølelse på retur. Benene rystede og armene var ømme, lettere ør i hovedet er jeg nu fyldt med energi. Solen, der lyser udenfor på landskabet får humøret til at stige yderligere.
Læser at det er en god ide at spise Bio-Quinone Q 10, hvis man skal være oppe på lakridserne i min alder. Det skal undersøges.
Der er mange ting der skal undersøges. Hvordan ændrer man sit rejsekort til et pensionistkort? Er der andre pensionistgoder, der skal søges om? I aftes blev jeg f.eks. opmærksom på, at min e-boks ikke er nok, der skal kobles en digitalpostkasse på, således at jeg også får mine brev fra det offentlige. Og i slutningen af dette år, kan jeg også kun kommunikere med det offentlige via nettet. Der må være mange der ser frem til dette med en vis usikkerhed. Det næste bliver vel, at der kun ansættes robotter, som vi skal kommunikere med.
Nå! det skal ikke ødelægge min energi i dag. Har inviteret mig selv til et socialt samvær med veninder, der har overskud til at gå i biffen og se Den Grønne Cykel og i morgen skal jeg også i biffen og se Nebraska, man må holde sig orienteret om hvilke senarier, der kan tegne sig ind i alderdommen.
Det hyggeligste her i verden er ikke at kommunikere på nettet, men at se mennesker in live. Det bør alle have mulighed for eller skabe sig mulighed for. Andet er efter min mening usundt og fremmedgørende.
Tror det bliver dejligt med min første cykeltur i snart en måned. Jeg vil kigge efter erantis og vintergækker i haverne og lytte til om fuglene har fundet forårsstemmerne frem.
Senere skal jeg gerne fortælle hvad jeg synes om filmen.

