Tags

, , , ,

Åh! han spillede så dårende dejlig, at jeg ønskede mig en fin kjole og en kavaler til at danse med midt på pladsen.

Åh! han spillede så dårende dejlig, at jeg ønskede mig en fin kjole og en kavaler til at danse med midt på pladsen.


Min påskekoncert leverede denne skønne musiker foran Storke Springvandet på min spadseretur hjem fra en spændende påskefrokost. Jeg voksede næsten fast til fliserne og stod der med drømmen om at valse rundt midt på pladsen i en fin kjole i armene på en skøn kavaler. Kun regnen fik mig til at fortsætte hjem, ellers havde jeg stået der endnu.
Fast besluttet på at komme i gang med at netværke og udvide min horisont og lære nye “skriveting”, har jeg i dag turdet kontakte relevante mennesker på facebook.
Jeg er trådt udover mit eget rækværk.
Og tænk jer, stort set alle har svaret ja til at være ven. Det er da imponerende og meget rørende. Jeg er dybt taknemmelig og meget spændt på om nogen af de venlige mennesker også vil være så venlige, at læse min blog, dele den og give mig gode råd til hvordan den kommer yderligere ud over rampen.
Der er nemlig sket det, tror jeg, at de mange faste læsere, jeg har nu, ikke deler bloggen så ofte mere. Ikke af uvilje, men jeg tror ikke længere de tænker over det. Altså er bloggen ligesom strandet lidt og trænger til ny markedsføring eller på almindeligt dansk, et ordentlig los i ….. og måske skal den også opkvalificeres i en eller anden retning.
Det er meget, meget spændende.
Det var også givende at være til påskefrokost i Globen. Et udsøgt selskab af berejste mennesker, som venligt og kærligt delte ud af deres rejseerfaringer. Vi var et par stykker, der allerede fik en ny, spændende rejse på tegnebrættet.
Jeg er bare vild med at møde nye mennesker, der er villige til at dele erfaringer, tanker, information og oplevelser. Det er jo tillidserklæringer og rummelighed, som man godt kan komme til at savne en gang imellem og som jeg bliver så rasende glad for at møde når det sker.
En stor tak både for initiativet til frokosten, den dejlige mad og de gode samtaler og god rejse til dem der skulle hjem og pakke kufferten og ud på en stor rejse til Iran i morgen. Den rejse vil jeg gerne høre om ved lejlighed.
Glemte jeg at fortælle, at min dag begyndte med 1½ times yoga. Milde moster, jeg er uvant med den slags øvelser og vidste ikke, at kroppen kan sættes sådan sammen og foldes ud igen. Det var ganske krævende, men bagefter havde jeg en skøn følelse af lethed og plads til alt det fine jeg har oplevet i dag.
Således er Skærtorsdag blevet brugt helt op på den gode måde.

