Tags

, , ,

Stadsgartneren i Brøndby har igen pyntet op.

Stadsgartneren i Brøndby har igen pyntet op.


Hvor har jeg gjort af min eksterne hardisk? Og hvorfor er der ikke nogen jeg kan spørge og hvorfor skal det være så indviklet.
Den er og bliver væk – hjælp, hvor er det irriterende.
Jo, den står der endnu, sådan rent fysik. Men hvor er den inde i min egen computer nu hvor jeg skal bruge den GR!
Jeg kan bruge timer her, næsten dage når noget ikke fungerer eller jeg har trykket på noget og glemt hvordan og hvad. Og så er der nogen der siger jeg ikke skal være så “knapforskrækket”, for man kan ikke gøre noget galt.
Det passer ikke! Jeg kan og hvem skal man så spørge????
Hvad gør de gamle, indvandre, handicappede og sådan nogle som mig, når alt til november bliver digitalt?
Jeg har bedt kommunen om jeg kunne komme på kursus, idet jeg også opdagede, der var andre ting jeg har rigtig svært ved. Jeg kan for eksempel ikke finde de offentlige dokumenter jeg engang imellem vil gemme fra Danmark DK. Jeg tror jeg gemmer dem og pist væk er de. I hvert fald kan jeg ikke finde dem.
Og det er også svært for mig at finde ud af at sende det offentlige dokumenter der skal vedlægges en ansøgning.
For slet ikke at tale om, hvad jeg kunne gøre ved min blog/hjemmeside og mine fotos.
Nå! det er småting i forhold til, at jeg nu har koblet halvdelen af min pc hjerne af og ikke kan finde den igen.
Det er som at stå og glo ind i en aflåst postkasse eller være låst ude af sin lejlighed.
Og hvor bliver jeg hjælpeløs af det.
Det er slet ikke sjovt og jeg bliver ked af det og afmægtig.
Tænk, at skulle gå i seng i det humør. ØV!

