Tags

, , , , ,

Det var et rigeligt stort glas Sangria jeg fik til frokost. Det tog sin tid at rejse sig og finde bussen bagefter.

Det var et rigeligt stort glas Sangria jeg fik til frokost. Det tog sin tid at rejse sig og finde bussen bagefter.


Efter en fornuftig morgen med hundeluftning og træning, tog jeg bussen til Fuengirola, som jeg ikke så ofte har besøgt.
Hjælp! Det er ikke andet end butikker og barer. Og en masse fastboende udlændinge og en rest turister. Jeg måtte hurtigst mulig flygte tilbage til Elviria. Her er der i det mindste lidt mere stil over sagerne.
Enten har man klasse her eller også skyder man hinanden på torvet.
Sult og tørst plagede mig imidlertid og jeg fandt en bar, næsten mennesketom og i skyggen. Nu skulle jeg have årets første glas Sangria. Jeg er vild med det, men det nytter ikke at pimpe det hver dag, lige som al andet sprut. Så kan jeg i hvert fald godt vinke farvel til mit flad mave projekt.
Og “tak for kaffe”, et ordentligt glas jeg fik. Det smagte skønt, men der var helt bestemt andet end rødvin i den drink. Jeg måtte sunde mig mere end en halv time på den ene side og så en halv time på den anden, inden jeg fik rejst mig op og fundet bussen tilbage.
Jeg neglede et såkaldt sundhedsblad på vejen hjem og må nok heller læse det nu og se, om jeg kan rette lidt op på sagerne. Ikke at jeg tror, at jeg går i faste eller bliver helt tørlagt af oplevelsen, men der sker jo ikke noget ved at læse om det.
Kjoler fik jeg dog kigget på. Her kan de sy Flamenco kjoler og her var blomster og kamme til håret, så store som paraplyer. Flotte øreringe, sko i alle farver og tørklæder og vifter, der kan få både store og små piger til at drømme sødt om natten.
Det vil jeg også forsøge at gøre.
002

