Tags

, , ,

Et kig mod køkkenet og det harmoniske lille figentræ, som leverede til salaten i dag.

Et kig mod køkkenet og det harmoniske lille figentræ, som leverede til salaten i dag.


MUMS! Friske figner i salaten her til aften. Molly og jeg plukkede dem, medens Katja lavede bagt laks med hasselnødder. Dejlig, dejlig mad vi får her i huset.
Molly begyndte i sin nye børnehave i dag. Kun en time med mor. I morgen bliver det far som følger og hun skal prøve at være alene på stuen. Efter første dag virkede det ret lovende og hun er taktisk, den lille. Hun sluttede sit ophold med at give stuens pædagog et kæmpeknus, så hun er helt solgt.
Uniformen er købt, rød kjole. De ser rigtig søde ud i deres uniformstøj, men det er nyt fra yderst til inderst hver gang man skifter institution, så det kan vel være bekosteligt for ikke velbeslåede forældre.
Ellers en stille dag, hvor dansk TV-avis, næsten fik mig tilbage til virkeligheden og ud af min miniput verden her.
Jeg har nydt huset og taget billeder, der kunne være et boligblad værdig.
Her ville jeg sætte nogle billeder ind, men af en eller anden grund kan det ikke lade sig gøre. HM!

