Tags

, , , ,

Jeg har ingen aktuelle billeder af en flyvemaskine. Det her er også kønnere.

Jeg har ingen aktuelle billeder af en flyvemaskine. Det her er også kønnere.


Sidder nu i lufthavnen 3 timer forsinket og med besked om, at vi tidligst kommer afsted kl. 20.00. Man har sendt besked til Hannover om, at vi mangler en reservedel. Den skal så lige monteres inden vi kan komme i luften.
Man deler venligt spisebilletter ud. Vi er på nummer to, hvilket tyder på, at det kan tage sin tid dette her.
Om vi kan komme videre fra Doha – hvor vi skal mellemlande – vil vise sig. Det er iøvrigt også ændret. Første plan var at vi skulle mellemlande i Dubai.
I min øresnegel hører jeg en medpassager fortælle at hans fly, kun flyver en gang om ugen. Ak! det er jo heldigvis ikke vores situation.
Vi kommer til at miste noget af vores meget spændende program. Imidlertid har min dygtige rejsebureau datter informeret mig om rettiger i forbindelse med flyforsinkelse og mistet ferie. Det er skønt at have sådan en kapacitet ved hånden eller på den varme linie.
Desværre kan jeg heller ikke få dette her net til at fungere efter hensigten.
Tror jeg stopper her og henter mig et glas rødvin.

