Tags

, , , , ,

Solen var med os i dag. den er lidt bleg, men midt i en stråle kan man holde varmen.

Solen var med os i dag. den er lidt bleg, men midt i en stråle kan man holde varmen.


Jeg blev inviteret med min datter på arbejde i dag og lærte lidt om Body Scanning. En metode til at opdage mange forskellige sygdomme før man endnu har symptomer. Senere på dagen fik jeg selv lejlighed til at prøve og er meget spændt på resultatet, som kommer fra USA, hvor erfarne eksperter aflæser billederne. Jeg vil fortælle mere om metoden en af dagene. Men jeg kan røbe, at det bliver muligt selv at prøve metoden i København til marts.
Nogle timer tilbragte jeg med at skrive julekort på en cafè, medens jeg drak god spansk kaffe og kiggede på folk, der kom og gik. Super herligt.
Nede på stranden var det næsten mennesketomt. Meget underligt at opleve Fuengirola uden turister, kun fastboende udlændinge og spaniere færdes på gaden. Luften var klar og kølig 15 grader i solen, vil jeg tro.
der var egentlig en smuk solstribe på stranden, men den er svær at se.

Der var egentlig en smuk solstribe på stranden, men den er svær at se.


Jeg fandt endnu en cafè i læ og med sol på. Her hyggede jeg mig med at betragte Middelhavet og drikke mere kaffe. Skrive endnu flere julekort og sende særlige tanker til dem, der skulle modtage. Der mangler endnu en del, for jeg skriver gerne mindst 30-40 stk. og dem der skal til Australien og USA, skal afsted først. Alle får deres individuelle indhold og på den måde knyttes forbindelser for hvert år på ny og jeg glædes selv ved at modtage svar fra nær og fjern.
Besluttede at kigge på et par nye bukser, men inden jeg nåede butikken var den lukket for siesta. De er godt skøre hernede og går glip af at gøre forretning. Det kan jo ikke ligefrem være varmen der sender dem hjem i denne tid.
Fandt til gengæld en sjov butik, der laver smykker, som præcis ligner frugtstykker, kager, kapsler og meget mere.
På torvet sælger floristen masser af flotte julestjerner og boderne er fyldt med honning, ost og pølser. Tiggerne sidder overalt og fryser. Mange er romaer og østeuropæer og flere og flere er spaniere. Her er intet sikkerhedsnet mere.
003
En rigtig dejlig dag. Tak for den.

