Tags

, , , , , , ,

Jeg siger ja til at låne den søde lille bil i 24 timer.

Jeg siger ja til at låne den søde lille bil i 24 timer.


Vil du ikke ud at køre i den her skønne lille bil, spurgte en ung dame i porten til en gård i Indre By, da jeg kom susende forbi. ØH! sagde jeg og gloede betuttet på hende. “Mener du det?” “Ja,ja. Du skal bare lige give mig navn og mail adresse, så skriver vi til dig og finder et tidspunkt, der passer dig”. Super smart måde at få reklame for sine biler på. Så, jo tak. Det vil jeg gerne. Har valgt nummeret større og inviterer måske en dag på en køretur.
Kort eftre blev jeg inviteret på champagne hos Nordicnesting på Vester Voldgade. Den skønneste butik med nordisk brugskunst. Her løste man mit problem med mit grimme altangulv, som jeg ikke gider male hvert år. De fandt et pragtfuldt – min mening – plastiktæppe, der kan vaskes i vaskemaskinen til mig gulv.
Så er der dømt frisk altan 2015. Nu mangler vi bare noget varme, så jeg kan sidde derude og nyde det.

Så er der dømt frisk altan 2015. Nu mangler vi bare noget varme, så jeg kan sidde derude og nyde det.


Sådan gik det slag i slag. I Globen en klub for berejste drak jeg lækker øl, inviteret af en god ven, som gerne ville møde sine facebook og andre venner. Sjovt initiativ. En gymnasiekammerat fra 50 år siden dukkede op. En helt anden gæst opdagede bekendte mellem værtens gæster. Danmark er et lille land.
Det blev til en herlig frokost med en sød veninde med god og dyb samtale, tiltrængt kaffe og en spadseretur. Og prikken over I`et var en biografinvitation til at se Viggo Mortensen i hans seneste film. En god oplevelse. Den mand er lækker og så kunne han tale fransk.
Nu står den på husmoderlig omsorg i lejligheden, der trænger til at blive renset og pyntet lidt. Kæmpe kylling dufter i køkkenet, der skal også laves mad til frokostgæsterne i morgen. Glæder mig til at løbe Ønskeløb med børnebørnene. Det er sejt de gider stille op. Min datter og jeg betragter det som træningstur til Alt For Damers Løb næste søndag. Hold da nu op, hvad har jeg vovet mig ud i.

