Tags

, , , ,

Det er bare mig - kunne ikke finde på noget.

Det er bare mig – kunne ikke finde på noget.


Hold da nu op, hvor er jeg træt. Nærmest udmattet. Er det alderen, aktiviteterne eller begge dele i et mix? Det er lang tid siden, at jeg i den grad har længtes efter min seng. Og jeg bliver virkelig så forundret over, at en pensionist er istand til at udmatte sig selv så voldsomt. På den anden side, står der jo, at man skal holde sig i gang. Det være hermed gjort. Gab!
Det skumrer udenfor og alt det grønne får en mørkere nuance. Kæmpe måger spankulerer rundt og holder møde på plænen. Måske spiser de nogle af de sværme af små insekter, jeg cyklede igennem på vejen hjem. Det var nærmest grønne skyer af små, bitte, flyvende tingester, som fløj ind i munden og ind i øjnene. Ikke særlig rart, men sikkert vigtigt for naturens gang.
Det er for en gangs skyld vindstille og syrenerne dufter stærkt og bedøvende.
Tango timen gik godt. Jeg kan mærke, at jeg udvikler mig. Det gør jeg til gengæld ikke i svømmehallen. Den der crawl, trækker tænder ud. Det går fint på ryggen, men på maven er jeg ved at drukne efter 20 meter og har jeg ikke svømmefødder på, står jeg nærmest stille i vandet. Det må se sjovt ud. Jeg er lige ved at grine ved tanken. Jeg prøver at lure nogle af de dygtige svømmere teknikken af, men det er svært og jeg trænger til undervisning.
Sender min tidligere personlige svømmetræner nogle taknemmelige tanker, havde det ikke været for ham, var jeg ikke kommet så langt. Fortsættelse følger næste mandag morgen. Ikke noget med at give op.
Vasketøjet og strygetøjet er blevet ordnet. Rent sengetøj lagt på. UHM! Jeg falder i søvn før hovedet når puden. Det er skønt med en ren seng, bare tanken om at stikke næsen i puden, kan få mig til at stoppe skriveriet.
God nat og sov godt til alle.

