Uaa! Mormor hvordan skal jeg bære mig ad med at smile, når der står et stort får bag mig og jeg er bange?

Uaa! Mormor hvordan skal jeg bære mig ad med at smile, når der står et stort får bag mig og jeg er bange?


Journalisten havde pyntet temmelig meget på dagens opslag om, at alle børn og voksne var velkommen til den helt store klippedag hos fårene i Rødovre. Naturligvis skulle de ikke klippes og risikere at fryse til vinter. Det er længe siden de blev klippet sommerklar. Til gengæld kunne vi få lov til at komme med ind i indhegningen først til pigefårene og bagefter til drengefårene og give dem mad og vand.
Molly var bestemt ikke stolt ved situationen i begyndelsen. Men dog interesseret i at de fik deres havregryn/korn og deres vand. Det gik lidt bedre hos drengefårene, som endnu ikke er begyndt at puffe rigtig til hinanden eller besøgende børn. Og til slut blev hun rigtig modig og ville klappe dem igen og igen.
Hun smilede før og bagefter den modige handling.

Hun smilede før og bagefter den modige handling.


Efter madpakke på bænken i solen, gik turen ned i Ejybybunkeren. Det var egentlig rigtig sjovt skønt man kun er tre år.
Nu er dagen snart slut og den lille frøken er meget, meget træt.

