Tags

, , , , ,

Sådan så det ud på Politigården til den årlige dansefest. Det kan nås endnu.

Sådan så det ud på Politigården til den årlige dansefest. Det kan nås endnu.


Som I ved kan jeg slet ikke få armene ned over alle de spændende, muntre, smukke og lærerrige oplevelser man kan få i byen København. Nogle er ganske billige andre er helt gratis.
I aftes havde jeg min årlige fornøjelse ved at sidde i det smukke rum som Politigårdens indre udgør og nyde moderne dans når den er bedst. Og så er det jo ikke dårligt, at kunne cykle derind og hjem igen med en man rigtig godt kan lide at sidde sammen med.
Masser af oplevelser deler jeg med mig selv, men det er også skønt at dele dem med nogen og egentlig er det blot at lukke munden op og huske omgivelserne på, at de findes disse interessante oplevelser. Desværre går jeg ofte og tror, at alle andre jo godt ved om alt om hvad der foregår, men så opdager jeg, at vi ikke alle er lige nysgerrige og åbne og så kan spændende ting gå ens næse forbi. Eller man er for genert til at gå af sted alene.
Det har jeg måttet lære mig selv. At gå alene. Det var skam ikke nemt første gang, jeg skulle i biografen alene og troede at alle kiggede på mig og tænkte sikken en stakkel, hende er der ikke nogen som gider følges med.
Må jeg for resten anbefale, at gå ind på Golden Days Festival programmet og kigge efter hvad der foregår fra den 4. september til den 19. september. Helt vildt mange spændende arrangementer. Hvis det ikke var, fordi jeg skulle vandre rundt i Skotland – glæder mig, glæder mig – kunne I finde mig inde i og omkring byen til alt det der foregår i de 2 uger. Nu nøjes jeg muligvis med morgenkaffe hos Information og spændende foredrag. Prøv det. Det var virkelig en øjenåbner sidste år og en skøn måde at begynde dagen på. Cykelturen ind til byen tidligt slet ikke at forglemme.
Og nu må jeg virkelig til at gå gang i dagen. Har trænet, drukket kaffe og spist dejlige boller med en herlig træningsveninde og først nu landet ved egen pc. Og selv en single pensionist har skam pligter og ting der skal ordnes. Heldigvis.

