Tags

, , , , , ,

Er tårnmanden ikke dejlig? Jeg faldt pladask for ham. Han sidder ved havnen i Køge.

Er tårnmanden ikke dejlig? Jeg faldt pladask for ham. Han sidder ved havnen i Køge.


Randi og Katrine kan lege og de tilbyder glad og spændende kunst i det åbne rum. De sætter fantasien på prøve og vender ting på hovedet.
På KØS i Køge tilbydes man et kik ind i den verden er der bag ved kunsten når vi nyder skitser og tegninger, ser billeder af den opstillede kunst rundt omkring i verden og i DK.
Bagefter kan man gå en tur og nyde kunstværkerne i byen og på havnen. Et hus som blinker til dig. Den skønne tårnmand. En skov udenfor det lille bryggeri. Vi snuppe en smagsprøve på de gode øl og lod os fortrylle i en fælleshave og interessante projekter og udvikling i området. Et fantastisk muslingehus smukt op af havnen siloer. Laden et stykke derfra. Den gør bestemt ikke noget væsen af sig, men ved nærmere eftersyn finder man finurligheder inde som ude.
Livet bliver fra nu af et før jeg kendte Randi & Katrine og et efter. For jeg vil fra nu af spejde efter deres mærker i parker, på pladser i byen og på landet.
Pludselig ser man en kæmpe madkurv på et ternet tæppe i en park. En thepotte i overstørelse som en tecafe`. Et hus med øjne og mund eller Ærøfærgen.
Hvad siger I så? Er det ikke en herlig færge at sejle med.

Hvad siger I så? Er det ikke en herlig færge at sejle med.


Jeg er så glad for oplevelsen i Kunstgruppen. Mere af den slags. Det rykker.
5 timer på dansegulvet her til aften gjorde dagen fuldendt.
WHAU! Jeg siger det bare. Når man lander i armene på en som virkelig kan føre en i en tango og som gider at lære fra sig og har tålmodighed til at blive ved. Så glemmer jeg næsten at det gør ondt i fødderne og kan ikke komme af sted hurtig nok igen. Jeg sover med et stort smil om munden – det er helt sikkert.
Tak for en dejlig dag.

