Tags

, , , , ,

Dejlig fødselsdags tapas ved en tønde med Molly og fødselsdagsbarnet.

Dejlig fødselsdags tapas ved en tønde med Molly og fødselsdagsbarnet.

DSC02856
Hvis vi begynder baglæns sidder vi nu og tjekker hver sin mail. Min datter læser med fornøjelse sine mange fødselsdagshilsner på face book. Brevduen med fødselsdagskort er bare blevet for umoderne eller alt for dyrt. Men naturligvis er det dejligt at blive husket.
Molly faldt endelig til ro. Hun havde ellers rullet det store skyts frem og fandt på alle mulige undskyldninger for ikke at sove. Hun har været syg i dag og mormors pædagogiske evner og underholdning sat på hård prøve.
Vejret har været helt fantastisk i dag sol fra morgenstunden og vi har opholdt os på terrassen hele dagen med dukker, tegninger og alt mulig andet. Da fødselsdagsbarnet kom hjem blev jeg inviteret på fødselsdagtapas på en hyggelig bar i Benalmadena. Molly fik et skud medicin og opførte sig engleperfekt. Spiste patè og små brød, chips og konverserede de voksne på bedste vis.
Dagens næstbedste oplevelse var, at jeg fik set min nye lejlighed. Den er herlig. Faktisk et hus i tre etager med gårdhave, to soveværelser. Stor spisestue ud til haven og et ok køkken. Naboen er et godt spisested. Der er slagter og fiskehandler i samme gade. Det tegner helt perfekt. Glæder mig til et par afslappende dage deroppe.
I morgen bliver det spændende om den unge dame er klar til at kunne klare en skoledag igen og mormor får et par fritimer, eller den store pædagog skal findes frem igen.

