Tags

, , , , , ,

Molly svæver. Hun er hurtig løber og fødderne når næsten ikke jorden.

Molly svæver. Hun er hurtig løber og fødderne når næsten ikke jorden.


Datteren min havde booked bane i to timer til familiens første padle turnering. Det var voldsomt sjovt, men min stakkels søn som dannede hold med mig måtte tåle mit dårlige boldøje, at der var et stort hul i min ketcher og at jeg bestemt ikke kunne løbe stærk nok eller lignede frozen hvis bolden så farlig ud.
2 timers sjov og drama, thi lille Molly ville spille med og hun magtede det til sin store fortrydelse heller ikke. Først da hun fandt ud af at være boldpige, der hentede alle bolde kom der lidt ro over kampen.
Efterfølgende fik vi lækker mad på en italienske pizza bar, godt mætte og med forventninger som ikke helt stemte overens skiltes vi, efter en god aften. Hold nu op hvor børn er børn og forældre er forældre og selv lidt barnlige, sidder jeg nu og er lidt ked, over ikke at kunne styre en øjeblikkelig og uventet skuffelse. Det er saftsusende mig svært med bare at rumme, se glad ud og huske at være taknemmelig. Dumme mig.
Ellers har dagen ikke budt på uventede overraskelser. Solen har været fremme og det blev 1 time på drømmesengen i bare ben og en god bog. En tur op over byen med god udsigt og ønsker om at gå endnu højere op. Vejen var bare ikke længere. Konstant overraskes jeg over hvor velholdt husene er i denne Pueblo og hvor mange fantastiske små pladser med blomster, springvand, bænke og hemmelige trapper her findes. Først tror man det er en lille, bitte by men, men. det må være svaret på de bitte små grønthandlere og kiosker med dagligvarer som findes. De lokale må virkelig handle lokalt ellers kunne de jo ikke overleve. Sådan må det have set ud for 50 år siden i de danske byer med et ismejeri, en bager, en slagter og så videre i hver eneste gade.

