Tags

, , , ,

Han er lidt genert over de to voksne damer der vil have gin. Bemærk lige hans bluse som passer i farven.

Han er lidt genert over de to voksne damer der vil have gin. Bemærk lige hans bluse som passer i farven.


Jeg har aldrig været på en gin-bar før, men nu forstår jeg at gin ikke blot er gin. Helt enig med agent 007 – hver ting til sin side og på en særlig måde.
Jeg fik lokket min gode veninde, som netop er ankommet, til at ledsage mig til den nyopdagede gin-bar. Bartenderen blev glad. Der var ikke mange gæster på denne årstid. Det skulle vise sig, at vi var de eneste hele aftenen. Her var 99 forskellige gin og lige så mange væsker at blande med i alle mulige smukke farver. Vi valgte den dyreste på kortet og en der var meget speciel med agurk. Den dyre gin var lavet på bla. blåbær – tror jeg nok. Den endte nu ud som en smuk lyserød ting med jordbær. Den mere specielle havde en anelse skarpt og pikant over sig.
Det var et kæmpe glas som varede hele aftenen og nu tror jeg nok, vi kan sove på vores grønne eller lyserøde ører ri til i morgen.
Det er dejligt at have selskab og der er lagt i kakkelovnen til en aktiv uge med opdagelser og så skal jeg have legaliseret endnu et par ønsker, som jeg ikke “tør” alene dame. Hi! hi!
Vejret er igen med os og løb op på 21 grader i eftermiddags. Nu vil jeg tro den er nede på 15 her kl. 21.30.
Dagen har været god med husmoderlige gøremål, gode aftaler og velkomst til min gæst.
Velkommen til Malaga Airport.

Velkommen til Malaga Airport.

