Tags

, , , , ,

Det er ikke svært at skaffe kjoler til Flamingo, men hvor får man tango kjoler?

Det er ikke svært at skaffe kjoler til Flamingo, men hvor får man tango kjoler?


Humør og energi er helt i top. Mon jeg overhovedet kan sove. 1½ times tango, som gik rimelig godt trods den lange pause. Midt i et partnerskifte, udbrød min nye – for en kort tid – helt spontant: “Hvor er du smuk”. Det kunne nok være Madame var svævende den sidste halve time. Det er skam ikke hver dag, at man i min alder hører den slags venlige komplimenter. Og på face book er jeg blevet budt op til dans. Ja ba ba duu! Hvor er det dejligt. Sidst men ikke mindst har ældste datter arrangeret en overdådig fødselsdagsevent, som jeg nu kan gå og glæde mig til. Egentlig troede jeg ikke, jeg var så påvirkelig for ros og anerkendelse. Der må jeg vist tænke om igen.
Energien stammer helt fra morgenstunden hvor vi knoklede i 1½ time med min absolut yndlingstræner. Han er det mest motiverende menneske, jeg nogensinde har mødt i et træningscenter og han kan få hver eneste motionist på holdet til at føle sig særlig, set og støttet. Alle giver den gas på sit niveau og for at det ikke skal være løgn, havde manden bagt boller til hele holdet, som er ret stort. Sikken en afslutning på en hård træning.
Masser af ærinder, indkøb og aftaler er blevet ordnet i dagens løb. Der kan hakkes en hel del af på to do listen og samvittigheden, har det også fint.
Men der skal også meget positiv energi til at modstå de mange afsløringer om statsoverhoveder, banker og rige mennesker der unddrager samfundet skattepenge og overalt presser fattige, syge og arbejdsløse med besparelser, højere brugerbetalinger og manglende støtte. Undlader at hjælpe flygtninge og krigsofre. Mon den fart hvormed skævhed, rådenskab, korruption, der er fremherskende i rigtig mange lande, i finansverden vedblivende kan få lov til at undergrave vores fælles klode?

