Tags

, , , ,

Tro det eller ej. det er mig der sidder og tager det billede fra en kano.

Tro det eller ej. det er mig der sidder og tager det billede fra en kano.


Mine nærmeste ved, at jeg er utryg ved vand. Det er der gode grunde til og skønt jeg nu har lært at svømme med snuden i vandet og kan klare et sted mellem 800 og 1000 meter, har jeg meget at lære før det bliver en fornøjelse og en leg.
Imidlertid har jeg jo besluttet at grænser skal overskrides og der skal læres noget nyt hvert år. I år er det at “sejle”. Et godt menneske viste mig den tillid, at bruge sin dag på at tage mig med i en kano fra Frederiksdal og hen over Lyngby sø. Det blæste helt godt og modstrøm betød at turen hjem ikke var så nem som ud. Tro det eller ej, jeg var ikke bange og kunne faktisk padle. Ikke at jeg tror det ville have flyttet stort hvis vagbords styrmand ikke havde haft teknik og bøfferne i orden til at styre os hjem. Men lidt stolt er jeg nu alligevel og jeg vil gerne prøve det igen. Jeg fik en lille fornemmelse for følelsen, når det barer “kører”. Så flytter fartøjet sig faktisk pænt hurtigt og man kan opleve en form for teamwork. Læg så hertil stimuli af alle sanser. Madpakken smager bare rigtig godt i den situation.
Nu er jeg nærmest skæv af træthed og håber jeg kan sove.
Det var på flere måder en grænseoverskridende dag. Dem å vi have nogle flere af.

