Tags

, , ,

Smid ikke dine gamle stole væk. De kan forvandles til kunst.

Smid ikke dine gamle stole væk. De kan forvandles til kunst.


Øv! Temperaturen stiger og falder med vejret udenfor. Det ene øjeblik fryser man, det næste har man for meget tøj på. Lidt kedeligt når weekenden nu byder på en ordentlig vandretur i de allermest smukke og spændende omgivelser…….Kullen. Håber jeg klarer udfordringerne. Der er ligesom ingen vej tilbage. Undervejs skal jeg besøge Mölle. En by der længe har stået på min ønskeliste. Ganskevist med overnatning på Grand Hotel, men da jeg så prisen, tænkte jeg, man kan altså betale sin seng for dyrt. Det må være for anderledes velbeslåede turister at opholde sig der.
Forhåbentlig sidder jeg alligevel i aften med udsigt over havnen og nyder himlen og muligvis en nedgående sol. De siger der kommer lysning og grill vejr i de østlige egne til aften. Rygsækken er pakket med tøj til vejr og vind og en smule regn. Det går nok alt sammen.
Avisen skal med, så vil jeg læse de samme gamle nyheder om alskens ulykker i små bidder og trods alt falde i søvn, medens jeg husker på, at jeg hører til den heldige del af befolkningen med mit på det tørre. For slet ikke at tale om verdens befolkning, som mange steder sulter, fryser, udsættes for tortur og andre nedetrigtigheder.
Denne korte up date blot for at sige, at der går et par dage før vi ses igen.
Pas godt på jer selv. Nyd weekenden og være søde mod hinanden.

