Tags

, , ,

Hej mormor det var godt du kom.

Hej mormor det var godt du kom.


Der er ikke noget så dejligt som at føle sig velkommen og ventet. Ingen tvivl om at Molly var glad for, at se min mormor og hendes mor med. Nu er den lille strik faldet i søvn og aftenen er som en smuk dansk sommeraften. Solsortene fløjter så smuk og lydene trænger ind af den åbne altandør. Bjergene begynder at blive sorte op mod puebloen.
Nu kommer der ganske anderledes boller på oplevelsessuppen og fokus skal holdes på det nære og det tætte samvær. Ingen renden rundt og finde nye steder og dog. Molly og jeg fandt faktisk 2 “hemmelige” pool. Det vil sige at vi foreløbig har fire af slagsen her i boligkomplekset. Det er god viden når sommeren for alvor sætter ind og det bliver umuligt at traske rundt i heden.
Jeg forstå regnen er kommet i rigelige mængder i DK. Lad os ønske, at det herefter og i børnenes skoleferie vil blive opholdsvejr, så familierne kan føle de har ferie og kan få ladet op og finde frisk energi til et nyt skoleår.
Nyheder har jeg ikke fulgt med i. Så alle de dårlige ting der foregår om ørene på os, har jeg altså hidtil holdt ferie fra. Jeg nyder faktisk at melde mig lidt ud af verden og selvom “mit synd bliver smalt”, føles det ikke som et savn. Nærmest som en befrielse.
Hernede bliver det interessant om det kommende valg vil antyde nye håb for en bedre verden. Vi må vente og se.