Tags

25.6.2016 002
Enig jeg var festlig klædt i bukser fra midt firserne i striber og pang farver. Ungen mente det positivt da hun begejstret råbte: WHAU! Mormor du ligner en klovn. Hun havde helt sikkert håbet på et godt nummer på morgenkvisten, hvilket jeg ikke lige kun præstere.
Skyerne har ligget tæt og det er lummert. Der var varslet noget torden, men det er ikke blevet tilfældet og vi har kølet os i poolen flere gange i løbet af dagen. Ellers absolut intet nyt fra “Syd Fronten”. Vi jo tuller rundt og jeg tro barnet nyder denne ustressede dagligdag. Det har sikkert rigtig mange børn brug for ovenpå hektiske skoledage, fritidsaktiviteter og tætpakkede weekender.
Jeg har taget hul på den sidste uge og pludselig går det lynende stærk og jeg forstår ikke hvor en måned er blevet af.
Her vil jeg ikke trætte med mit skriveri. Jeg er træt. Jeg mærker tydligt, at jeg ikke mere er 40 eller derunder.