Tags

, , , , ,

Museum of broken relationships. Sjove og filurlige objekter der fortæller om et brudt kærlighedsforhold.

Museum of broken relationships. Sjove og filurlige objekter der fortæller om et brudt kærlighedsforhold.


Hvorfor skal det være så besværligt at anvende visse hjemmesider? Når man skal købe billetter på DSB og kun ønsker billet derfra hvor pensionistkortet hører op, kan man bruge timer før det lykkes eller straks vælge, at henvende sig i en butik hvor der sælges billetter. Hvis man skal ændre sit gamle bonuskort til SAS, er det foreløbig endt uden at kunne lykkedes. Der er kun kort af nyere observans.
Nogle gange får jeg på fornemmelsen, at hjemmesiderne netop er lavet således, at man ikke kan klage, ikke kan komme i kontakt og har meget svært ved at løse de udfordringer, man gerne vil have løst. På en eller anden måde er det lidt uhyggeligt og er også en måde at sætte demokratiet ud af drift. Spørgsmål og ytringer er ikke muligt. Jeg er træt af al den tid, der går med at være on line med alverdens fjollede ting, som BARE SKAL LØSES.
Tabte fotoapparatet på gaden og skønt det var i sin taske vil det nu ikke fungere. Telefonen overgår til nyt selskab pr. 1. december, der fusioneres. Lige midt i et vadested hvor jeg ikke er hjemme og som betyder, at jeg ikke kan ringe og skrive på min blog. Out look fungerer ikke korrekt. Alt sammen udfordringer som jeg selv har svært ved at løse, som koster masser af penge og som er til stor gene. Så er det jeg ønsker mig tilbage i tiden, hvor man kunne ringe til en livline eller gå ned i en butik og få lidt god service. Der er mindst 3 ting om dagen, der driller – virkelig surt. Jeg kan ikke være den eneste, der spilder min dyrbare tid på den slags tossestreger. Ting skal bare fungere.
Midt i irritationen tog jeg mig sammen og gik ud i det pæne vejr. Det stormede og det var bare noget med at holde huen ned om ørene, stoppe hænderne i lommerne og skridte godt derud af. Til gengæld var det dejligt at komme hjem i en varm stue, lave en kop god kaffe og spise rester fra i går. Det blev alligevel søndag.