Tags

, , , , ,

Julestue med et afrikansk touch og genbrugslampe med små køer.

Julestue med et afrikansk touch og genbrugslampe med små køer.


Solen skinner, græsset lyser irgrønt. Skyggerne er lange og det er juleaftensdag. Radioen spiller god jazz og jeg blev så glad , at jeg næsten kunne tude, da jeg fik glad melding fra den spanske promenade, hvor Elton kørte i barnevogn med sin mor og Molly susede rundt på sin cykel sammen med faderen, der træner skate board. Desuden havde jeg lige set en film af dansemusen på slap line. Hun giver den gas med sin gode ven. Hun skal bestemt være noget ved musikken.
Dernæst ringede svigersønnen. Han henter mormor til juleaften. Hvilken service. Ikke for det. jeg synes ofte det er meget, meget hyggeligt at køre i tog jul og nytår. Folk er så venlige. Tænk hvis de ville overføre det til årets andre 364 dage. Det ville være en sand fest at bruge de offentlige trafikmidler.
Nu ønsker jeg alle dem jeg kender på bloggen og de endnu flere jeg ikke kender en rigtig glædelig jul. Tak fordi I har læst med. Nogle af jer har været med helt fra begyndelsen, andre er kommet til.
Jeg sender hver og en af jer en kærlig og taknemmelig tanke og ønsker for dem, hvor året har været op af bakke, at der vil komme lidt mere medvind på cykelstien i 2017 og med håbet i behold, vil jeg vælge at tro på, at vi alle igen kan kæmpe os frem til bedre tider. Blive rummelige og kærlige overfor de mange mennesker, som ikke selv har valgt at de skulle flygte og alle de som ikke bare lige har fået livet til at fungere. Den største glæde, er dog at se andre blive glade. Den bedste gave, er den vi giver til andre og jeg er sikker på, at den venlighed vi viser overfor mennesker, kommer tifold tilbage til os. Vi skal bare turde prøve det.
Nu vil jeg nyde julestuen for sidste dag. I morgen skal det pakkes væk, så det ikke står her når jeg kommer hjem fra min næste rejse, thi da er vi inde i det nye år og her varer julen ikke til påske.

