Tags

, , , , ,

Det regner, men vejret er mildere. Det er svært at se, men syrenerne er sprunget ud.


Alt ser ud til at fungere. Selv de billeder jeg ikke tidligere kunne få til at lægge sig, der hvor jeg gerne ville, suser ind på pc`en her til morgen. Et enkelt billede ud af vinduet på mit hotelværelse. Hotellet ligger på grænsen til den historiske, gamle bykerne, som vi skal vandre i i dag. Skønt det regner glæder jeg mig ti at komme ud. Vejret er mildt og planterne pibler frem og op af husmurene på de gamle bygninger. Indvendig er hotellet moderniseret og mit single værelse er ok. Ikke noget med, denne gang at blive gemt væk i et kosteskab på trods af, at man betaler et pænt og klækkeligt tillæg for at være alene.
Startede naturligvis dagen med at spolere safty boxen, så overchefen måtte tilkaldes for at få den til at virke igen. Han tog det meget pænt. Den slags er han sikkert vandt til, skønt han må undre sig. Brugsvejledningen har han gjort en del ud af. Morgenmad i kælderen. Rigeligt, hvis man er til tung kost. Det er jeg så ikke lige fra morgenstunden og slet, slet ikke efter at have kigget mig selv i det helspejl, de har hængtop her. Desværre er det svært at undgå. Spejle opfører sig virkelig uanstændigt. Overvejer om ikke man kan købe sådan et der modellerer en de steder hvor man gerne vil have det. Den der opfinder det bliver rig.
Naturligvis bydes her også på et utal af massager, det tror jeg skal prøves. Det koster en 1/3 del af prisen derhjemme.

