Tags

, , ,

Flere vilde blomsterbuketter.


Ja, det kunne jeg sådan set rigtig godt tænke mig. OK! Så kom og hør hvordan. Jamen, det vil jeg så gøre. I det gode vejr forbereder jeg min cykeltur til arrangementet. En lille smule ør i hovedet af mangel på søvn. Min nye lille logerende sover ikke tiden væk og bliver selv for træt. Men taget i betragtning, at han har været på sin første flyvetur, ikke har været her før og alle vante omgivelser skiftet ud, så tager han det faktisk med knusende ro.
Nu kan jeg så lige nå en halv fridag i staden og få en hyggestund med den lille familie i morgen, før turen går til det jyske. 14 dages ferie tæt på Vesterhavet, Ringkøbing Fjord og Nissum Bredning. Ikke en egn jeg besøger særlig ofte. Glæder mig og håber på rimeligt vejr. På den anden side, kan blæsevejrsture også være dejlige og det er formentlig alligevel alt for koldt at bade.
Om ganske få dage skal vi fejre årets længste dag. Jeg fatter ikke at det allerede går den anden vej. Det er bare ikke noget nyt. På det her tidspunkt af året, synes jeg vist altid , at sommeren er for kort.
Der kommer til at ske en hel del ændringer i mit liv efter ferien, aner jeg. Håber det bliver udfordrende og glædeligt på den gode måde.

