Tags

, , , ,

Han er så sød og dejlig.


Hvad sker der her. Min pc lever virkelig sit eget liv. For hver gang jeg åbner den, har den fundet på noget nyt og jeg kan ikke følge med og greje, hvem det er der ændrer på tingenes tilstand. Nu er det ikke længere nemt at lægge mine billeder ind, før gik det som en leg helt af sig selv.
Nogen har sagt, at man skal være nysgerrig og ikke kan ødelægge noget. Sludder man kan få alt mulig til at forsvinde og måske kan man ikke ødelægge noget, men det kan forandre sig og blive helt væk. Jeg glæder mig virkelig til at jeg får hjælp. Listen med spørgsmål står på stribe.
Ellers er der ikke noget at sige. Jeg lever og bekymres og den stigende spiral til anslag mod demokratiet i vores land. Om tiltag som efter min mening øger vold og stigmatisering, som splitter og udsætter grupper og enkeltindivider for had. Jeg læser om udlandet hvor det også rigtig mange steder går den forkerte vej. Indien blot for at tage et enkelt nyt eksempel. Et sted hvor jeg havde håb om, at der var noget positivt at komme efter.
og så siger jeg til mig selv, LEV, vær GLAD og TAKNEMMELIG. Det er jeg også og alligevel er der sådan nogle grå tanker inde bag ved, som skyer der er svære at skubbe væk fra det såkaldte nu og alle de ting som er godt i mit lille liv. igen og igen får jeg en fornemmelse af, at jeg ikke rigtig har fat i den lange ende af tilværelsen og at jeg burde kunne gøre det meget bedre.
Jeg beundrer de mange kreative mennesker, dem der kæmper og tror på en bedre fremtid. Dem der orker at skrive kloge ting, som vi andre kan reflektere over. Hvorfor kan jeg ikke finde ind på den hylde, hvor det giver mening, at gøre et eller andet? Eller rettere noget mere. Jeg bliver så uendelig træt og energi forladt, når jeg synes, at nu skal jeg tage mig sammen.

