Tags

, , , ,

UBS! Snehvide har spist af naboen forgiftede æbletræ.
Hvad gør vi nu?


Det var en værre historie, pludselig lå Snehvide der midt på terrassen med et æble i hånden. Kun en bid nåede hun at spise den lille stakkel. Og vi havde svært ved at finde en prins der kunne vække hende, for Louis var cyklet hjem for at spise aftensmad.
Er det ikke det vi prøver at lære hende, al ting lykkes bedst på rette tid og rette sted. Nå! Heldigvis kom hun til sig selv, så hun kunne deltage i spisning af den gode lasagne.
Nu er Elton og mormor draget mod vest og har planer om at sove hele natten. Mormor har i hverfald. Så håber vi den trætte mor og hendes skønne datter også får en god nats hvil og vågner med nye og friske kræfter.
Vi har cyklet og spadseret til en naturlegeplads. Molly træner at stoppe og stå på sin cykel. Det er svært og jeg får mindelser om, at jeg både havnede i grøften og i det elektriske hegn inden jeg fik det lært. På legepladsen blev der holdt flere fødselsdage, italiensk skovtur og meget andet. Rigtig hyggeligt og vi fik lov at lege med, spise kage.
Hjemme fik vi slået græs og det var godt. For nu ved jeg med sikkerhed, at jeg ikke vil have en have. Højst låne en. Det er ligesom børn der vil have en hund. De bør først låne en og prøve hvordan det er. Og måske voksne skulle låne en baby får de selv laver en.
Hørte forleden om et menneskebibliotek. På det bibliotek kan man i 20 minutter låne en alkoholiker, en stofmisbruger, en enlig mor, en flygtning og mange flere. Stille alle sine spørgsmål og blive virkelig meget klogere. Det er en genial ide. Jeg må huske at spørge om de også har en mormor, en gammel kone og en single. Ellers har jeg visse sider der kan slås op i.

