Tags

, , , , , ,

Et herligt minde fra Paris. En lille fis med sin mor, mormor og farmor.


Hjemme efter en eftermiddags edb-kursus, som i øvrigt er under al kritik. Jeg var lige ved at blive sur. Har meldt mig med de konkrete udfordringer jeg støder på i en forventning om, at få dem løst og lære hvorledes jeg takler dem. Jeg tror jeg er virkelig dum, dum, men………….så dum er jeg heller ikke. Og læreren gentog og gentog: “Det vender vi tilbage til”. Da det ikke skete, var der andre end mig, som begyndte at rømme sig. Til sidst gav min pv op og ville slet ikke snakke med nettet. Jeg blev frygtsom, kunne den så heller ikke når jeg kom hjem. PU-ha! Det ville og kunne den godt og da jeg endelig havde fået fixed at lægge mine billeder i one drive, faldt jeg i og begyndte at kigge på dem. Fandt mange billeder som jeg havde glemt og nogen som jeg ikke anede, at jeg virkelig havde. Så sjovt.
Den store pige på The Viking Run, var engang en lille pige. Ikke meget større end “lille kusinen er nu”. Det var sjovt at se og genopleve en meget, meget rengvåd tur til Paris. Føj! hvor blev vi gennemblødte.
Nu er lille Elton gået hjem. Jeg krydser fingre for snarlig bedring og rejser med lidt dårlig samvittighed på “forretningsrejse” til Santiago de Compostello. Som sædvanlig indfinder forventningens glæde sig. Mon jeg kan sove i nat?
Tager som sædvanlig af sted i god tid. Elsker stemningen når først security er overstået og kaffen kan drikkes i fred og ro i loungen. Har en plan om et indkøb, som har været udsat længe. Men som bekendt skal man ikke udsætte ting, det kan komme for skade, at være uikenkaldeligt. Og det skulle jo nødigt ske.
Herhjemme bliver huset brugt og passet på og vi ses snart igen.

