Tags

, , , ,

Oplever en følelse f VIP


Jeg er totalt døv på venstre øre, hoster og er lettere træt efter en flyvetur først til Barcelona og dernæst til Santiago Compostelo. Her blev jeg hentet i en flot sort bil med den very “hansom” driver, der på smukkeste vis kørte mig de ca. 100 km gennem et bjergrige område med tæt skov til dette lidt øde beliggende hotel i en forstad til A Ourense. Måske en selvstændig landsby. Alt klapper som smurt. jeg var ventet fik et herligt værelse og et endnu flottere badeværelse. I restaurationen ventede den spanske guide, som passer på flokken 1 nordmand, 2 finder, 3 tyskere og en englænder. Alle repræsentanter for en slags Helserejser.
I morgentidlig er der samling kl. 9.00 hvor hotellet skal gennemgås, det er åbenbart en slags SPA hotel og derefter går turen i samlet flok ind til konferencen i Ourense.
Ærgerligt, at jeg har glemt så meget spansk allerede. Det tager lidt tid at samle ord op igen, men jeg er alligevel der kan mest på det lokale sprog, forekommer det mig.
Mine tanker går til lille Eleton, hvis han har klaret at være i vuggestue i dag, kan jeg også klare, at være på konference. Hosten er nærmest værst for dem der skal lytte til mig.
Det bliver således em kort rapport fra det Nord Vestlige Spanien og balladen i Barcelona mærker man ikke i lufthavnen som transit passager. Det er en fed lufthavn, især hvis man har en god konto og kan lide at shoppe. Det var der heldigvis slet ikke tid til at overveje.
Således alt vel herfra.

